×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/06/03 - 18:19
  • بازدید : 464
  • تعداد بازدید : 104
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری اولین جلسه اصول و فنون مذاکره جلب مشارکت های مردمی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

.

 

برگزاری اولین جلسه اصول و فنون مذاکره جلب مشارکت های مردمی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع؛ اولین جلسه آموزشی اصول و فنون مذاکره جلب مشارکت گیری توسط دکتر محسن مسعودیان متخصص رفاه اجتماعی، صبح امروز سوم شهریورماه 99با حضور رابط خیرین واحدهای تابعه دانشگاه و برخی از سازمان های مردم نهاد در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار شد.

شعله سعادت مسئول مشارکت های مردمی دانشگاه هدف از برگزاری این دوره آموزشی را  توانمند سازی رابطین خیرین واحد های تابعه دانشگاه و آشنایی با مفهوم مذاکره و ارتباط گیری دانست و افزود: ان شاالله  با گسترش و رشد روزافزون سازمان های خیریه و مردم نهاد به عنوان سازمانهای دارای نقش سوم اقتصاد در کنار سازمانهای دولتی و خصوصی و با تولید دانش در راستای افزایش اطلاعات رابط خیرین در واحد های دانشگاه بتوانیم در خصوص توسعه جذب مشارکت های مردمی گامی موثر برای مردم عزیز در عرصه سلامت برداشته و به نوعی خیرین این حوزه نیز خود را در سلامت افراد جامعه سهیم بدانند .

وی ادامه داد: با داشتن رابطین آگاه می توانیم سلامت را که حق همگانی است و حس نوع دوستی را با هدف توسعه جلب مشارکت مردم و پذیرش مسئولیت پذیری تمامی اقشار جامعه در قبال سلامت خود، خانواده و جامعه را در کل کشور نهادینه کنیم.

سپس دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و تشکر از حس مسئولیت همکاران با حضور در این جلسه  ابراز امیدواری کرد: با آموزش و بکارگیری این اصول و فنون، ان شاءالله جهش قابل توجه و موثری در جذب مشارکت های مردمی و ارتباطات دوسویه با خیرین برای کمک به نیازمندان در راستای اهداف و سیاست های دانشگاه در عرصه سلامت داشته باشیم.

وی در ادامه به نقش روشهای نوین آموزشی‌ در عرصه‌ی مشارکت های اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در پیشبرد اهداف عالی نظام سلامت تاکید کرد. 

لازم به ذکر است: در این دوره آموزشی که به مدت 24 ساعت در نظر گرفته شده است، دانش‌‌پژوهان با تکنیک‌های مذاکره در حوزه‌ی مسئولیت و مشارکت های اجتماعی به روش مساله ‌محور با سرفصل های شناخت ماهیت و انواع مذاکره، راهکارهای عملیاتی مذاکره برای مشارکت گیری اولیه، راهکارهای عملیاتی مذاکره برای حفظ و نگهداشت مشارکت کنندگان، شناخت واقعیت های پیشامذاکره، موقعیت شناسی مذاکره، تیپ شناسی تیم مذاکره کننده یا فرد مذاکره کننده، بسته های پیشنهادی، ضرورت های مذاکره حضوری و مذاکره تلفنی، مراقبت و هشدارهای مذاکره تلفنی، چهار گام مذاکره حضوری مشارکت گیری و نهایتاً بهره برداری تدریجی و دفعی آشنا می شوند.

شایان ذکر است: این دوره آموزشی علاوه بر آموزش مطالب بصورت تئوریک و مستند، در راستای افزایش توانمند سازی همکاران و افزایش اثر بخشی برخی از مطالب درقالب کارگاهی و عملی "Role Playing"برگزار می شود.

گفتنی است: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این دوره آموزشی با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و انجام کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

 

 

   

   

   

   

   

   

   

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 95741
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

تنظیمات قالب