سامانه جدید پیشنهادات دانشگاه راه اندازی گردید.
.

به گزارش روابط عمومی مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه؛ مهندس سید جواد امامی زاده مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه در گفت و گو با روابط عمومی این مدیریت از راه اندازی سامانه جدید پیشنهادات دانشگاه خبر داد و افزود: نظام يا سيستم پيشنهادات، تكنيكي است كه ميتوان از فكر و انديشه هاي كاركنان براي مسئله يابي، چارهجويي و حل مسائل و مشكلات سازماني بهره جست.
وی تصریح نمود: بر اساس نظام پيشنهادات كليه كاركنان از عاليترين رده سازماني تا پايين ترين سطح آن ميتوانند پيشنهادات، ايدهها، ابتكارات و نظرات خود را براي رفع نارساييهاي موجود در روند كاري و يا بهبود روشهاي انجام كار و يا افزايش كيفيت توليد ارائه دهند.
مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ادامه داد: استقرار نظام پذيرش و بررسي پيشنهادات در يك سازمان توجه و حساسيت كاركنان را به فرآيندهاي كار بيشتر كرده و باعث مشاركت بيشتر كاركنان در سازمان مي شود. و با افزايش مشاركت، خلاقيت و روحيه كاركنان، راهكارهاي عملي براي حل مسائل و مشكلات سازمان پيدا ميشود.
مهندس امامی با اشاره به راه اندازی سامانه جدید پیشنهادات دانشگاه افزود: کلیه اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان دانشگاه به منظور ثبت پیشنهادات خود می توانند به سامانه پیشنهادات وزارت متبوع به آدرس اینترنتیhttps://sus.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.
وی تاکید نمود: در راستای برگزاری نخستین جشنواره مدیریت دانش در دانشگاه پیشنهادات و پیشنهاد دهندگان برتر در جشنواره مذکور انتخاب و معرفی خواهند شد و در خصوص زمان و نحوه برگزاری جشنواره مدیریت دانش اطلاع رسانی های بعدی انجام خواهد شد.
مهندس امامی زاده با اشاره به اینکه سامانه فعلی پیشنهادات جایگزین سامانه قبلی به آدرسhttp://suggest.sbmu.ac.ir/ شده است گفت: سامانه قبلی خارج از دسترس و غیر فعال می باشد و همچنین کلیه سوابق پیشنهادات تایید شده توسط دبیرخانه نظام پیشنهادات در سامانه قبلی محفوظ بوده و از دی ماه سال جاری در سامانه پیشنهادات وزارت متبوع قابل پیگیری می باشند.
شایان ذکر است امتیاز پیشنهاد در ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه نیز موثر و دارای امتیاز می باشد.
لازم به توضیح است فایل راهنمای ثبت و پیگیری پیشنهاد در قسمت راهنمای مراجعین پرتال مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در دسترس عموم می باشد.
نظر