×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/06/09 - 15:12
  • بازدید : 5254
  • تعداد بازدید : 63
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع:

سامانه خدمات الکترونیکی کارکنان راه اندازی شد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت سامانه خدمات الکترونیکی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه راه اندازی شد.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت سامانه خدمات الکترونیکی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه راه اندازی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی کارکنان، اعضای هیأت علمی شاغل و بازنشسته دانشگاه خبر داد.

دکتر محمد فتحی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای تحقق سیاست های توسعه دولت الکترونیک و همچنین به منظور بهینه سازی و ارتقای خدمات، تکریم کارکنان و اعضای هیأت علمی شاغل و بازنشسته دانشگاه؛ سامانه خدمات الکترونیکی کارکنان و اعضای هیأت علمی راه اندازی شد.

معاون توسعه با اشاره به خدمات و سرویسهای قابل ارائه توسط این سامانه افزود: دانشگاهیان می توانند با مراجعه به سایت http://karkonan.sbmu.ac.ir/ و دسترسی به خدماتی چون: - مشاهده احکام کارگزینی – خلاصه سوابق خدمتی – سوابق آموزشی – دریافت فیش حقوقی – مشاهده پرونده پرسنلی – سامانه دریافت پیام – سامانه تردد کارکنان و داشبورد مدیریت از این سامانه استفاده نمایند و بدون نیاز به مراجعه به واحدهای ستادی اطلاعات و خدمات درخواستی خود را دریافت نمایند.

وی همچنین افزود: از دیگر خدمات این نرم افزار می توان به دسترسی به مانده مرخصی سالیانه، ماموریتها، ارزشیابی سالیانه و درخواست گواهی اشاره کرد که این موارد در حال حاضر در مرحله طراحی و تکمیل سازی می باشد که به محض آماده شدن در سامانه خدمات الکترونیک قابل بهره برداری و اجرا خواهد بود.

معاون توسعه در ادامه سخنان خود با بیان این که بستر موجود قابلیت تعریف و توسعه خدمات جدید را دارا می باشد، به مزایای آن پرداخت و گفت: با استقرار این سامانه بستر ارائه خدمات به موقع برای کارکنان، تکریم ارباب رجوع، تسریع در دسترسی به اطلاعات شخصی با توجه به ضوابط و مقررات، کاهش مراجعات به واحدهای ستادی ذیربط، کاهش هزینه مصرفی، نظارت بر عملکرد واحدهای ذیربط، تجمع اطلاعات و خدمات و جلوگیری از پراکندگی و افزایش سامانه­ها، حذف سفرهای درون شهری و برون شهری غیر ضروری و همچنین کمک به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی فراهم می شود.

دکتر فتحی در پایان از همکاری و تلاش مدیریت های امور نیروی انسانی، امور مالی، توسعه سازمان و تحول اداری و اداره فن آوری اطلاعات دانشگاه در طراحی و راه اندازی این سامانه تقدیر و تشکر نمود.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 23030
کلید واژه
تنظیمات قالب