بیانیه توافق سطح خدمات
هدف
هدف از این توافقنامه معرفی نحوه ارائه خدمت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی شهید بهشتی می باشد که این خدمت می تواند به اشکال مختلف دیده شود:
خدمات اطلاع رسانی با توجه به مخاطبین دانشگاه در حوزه های مختلف انجام می شود از جمله:
در این بخش هدف ایجاد بستر مناسب جهت دریافت اطلاعات مورد نظر و مشارکت بیشتر مخاطبین در راستای بهبود ارائه خدمات دانشگاه می باشد. نمونه ای از این خدمات به شرح ذیل می باشد:
مسئولیت کاربران :
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی مسئولیت ارائه خدمات به شکل بهینه و نیز تداوم و تضمین پایداری خدمات را دارد و در صورت بروز مشکل در ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن در جهت رفع آنها اقدام می نماید.
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
کاربران می توانند درخواستها و مشکلات پیش آمده را از طریق ابزارهای ارتباطی شامل سامانه پست الکترونیکی، سامانه تیکتینگ و سایر موارد به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام نمایند.
در مقابل دانشگاه نیز متعهد می گردد در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام درخواستهای مطرح شده و رفع مشکلات رخ داده شده اقدام نماید.
درخواست خدمت:
کاربران می تواند درخواستهای خود را از طریق میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی به آدرس http://khedmat.sbmu.ac.ir/ ارسال نمایند.
هزینه ها و پرداخت ها:
ارائه خدمات الکترونیکی به مخاطبین دانشگاه بدون هزینه بوده و رایگان می باشد.
دسترس پذیری:
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متعهد می گردد که خدمات ارائه شده ضمن دسترس پذیری از پایداری مناسبی برخوردار بوده و درموارد احتمالی عدم دسترس پذیری خدمات، مراتب به اطلاع ذینفعان و مخاطبین رسانده شود.
نگهداری و تغییرات خدمت:
در صورتی که نیاز به بهینه سازی و بروزسانی خدمت مورد نظر باشد ارائه دهنده خدمت هماهنگیهای لازم را در این خصوص به عمل آورده و اطلاع رسانی های لازم انجام می پذیرد.
گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی:
گزارشهای مورد نیاز از بهره برداران خدمات میز خدمت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی توسط ارائه دهنده خدمت در بازه های زمانی مشخص ارائه خواهد شد.
فسخ و پایان:
تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد ادامه خواهد داشت.