×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/09/08 - 11:16
  • بازدید : 1972
  • تعداد بازدید : 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع:

اعطای رتبه عالی به 111 نفر از کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه

کمیسیون تحول اداری دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون آموزشی، مدیر توسعه سازمان و تحول اداری و سایر اعضای کمیسیون در دفتر ریاست دانشگاه روز 3 آذرماه 1394 برگزار شد.

کمیسیون تحول اداری دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون آموزشی، مدیر توسعه سازمان و تحول اداری و سایر اعضای کمیسیون در دفتر ریاست دانشگاه روز 3 آذرماه 1394 برگزار شد.

دبیر کمیسیون تحول اداری دانشگاه اظهار داشت: در این جلسه با ارتقاء به رتبه عالی، تعداد 111 نفر از کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه موافقت شد.

دکتر مهران لک مدیر توسعه سازمان و تحول اداری با اشاره به نحوه تکمیل مستندات ارتقاء به رتبه عالی افزود: همکاران واجد شرایط ارتقاء به رتبه عالی می توانند جهت تکمیل فرم مستندات با مراجعه به  سایت مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری به آدرس: www.acod.sbmu.ac.irراهنمای تکمیل مستندات مورد نظر را دریافت نمایند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به اهمیت تجارب کسب شده در طی دوران خدمت مستندسازی تجارب و نقش اساسی آنها در ارتقاء به رتبه عالی از همکاران درخواست می شود کلیه تجارب شغلی خود را مستندسازی نمایند.

از دیگر مواردی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت بررسی انتصاب مدیران، تغییر عنوان، اعمال مدرک تحصیلی، تغییر رسته و رشته شغلی تعدادی از کارکنان دانشگاه بود.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 26085
کلید واژه
تنظیمات قالب