راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران
سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه؛ کارگاه آموزشی سه روزه آشنایی با سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران با حضور مهندس سیدجواد امامی زاده مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، کارشناسان واحد اداره تعالی سازمان و مهندسین برنامه نویس به همراه 76 نفر از رابطین ارزیابی و مسئولین کارگزینی واحدهای تابعه دانشگاه در مرکز آموزش کارکنان از 23 لغایت 25 اردیبهشت ماه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و بیان ضرورت و اهمیت انجام ارزیابی و جایگاه فرایند ارزیابی در سطوح مختلف دانشگاه اظهار داشت: راهاندازی سیستمها و سامانههای نرمافزاری و همچنین الکترونیکی نمودن فرایندها از جمله بکارگیری سامانه جدید ارزیابی عملکرد دانشگاه، گامی در جهت تحقق اهداف دولت الکترونیک و افزایش کارایی، رضایتمندی و عدالتخواهی است که موجب کاهش هزینهها، مراجعات حضوری کارکنان و شفاف سازی فرآیندها می گردد.
مهندس سیدجواد امامی زاده تاکید نمود: پیرو دستور دکتر خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه کلیه مدیران و کارکنان در همه سطوح دانشگاه میبایست در زمان مقرر و بهطور صحیح نسبت به تکمیل فرمهای ارزیابی و الحاق مستندات اقدام نمایند، در غیر این صورت از نتایج حاصل از ارزیابی از قبیل ارتقاء رتبه، انتصاب، تمدید قرارداد و تبدیل وضعیت استخدامی برخوردار نخواهند شد.
در ادامه، کارشناسان واحد ارزیابی عملکرد مدیریت توسعه سازمان و مهندسین نرم افزار پس از راه اندازی این سامانه به بیان مطالبی شامل تشریح فرآیندها، مرور قوانین مرتبط با موضوع ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان پرداختند و نحوه کار با این سامانه را به صورت عملی تشریح نمودند.
گفتنی است: دوره ارزیابی هر سال از اول فروردین ماه تا پایان اسفند ماه می باشد که امسال نیز لازم است مدیران و کارکنان دانشگاه جهت انجام فرایند ارزیابی از اول اردیبهشت تا 15 خرداد ماه سال جاری به منظور تکمیل فرمهای ارزیابی سال 98 به سامانه ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان دانشگاه مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است: دوره های آموزشی غیرحضوری ویژه آموزش کلیه همکاران اعلام و فایل های آموزشی راهنما در سایت مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه بارگزاری خواهد شد.
نظر