×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/04/25 - 14:24
  • بازدید : 1795
  • تعداد بازدید : 37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع:

نشست منتخبین طرح محسنین دانشگاه با معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در هفته تکریم

جلسه منتخبین محسنین دانشگاه در هفته تکریم با حضور دکتر ایزدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالجباری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر مسلمی فرد مدیر دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه و نمایندگان طرح تکریم دانشگاه روز 25 تیرماه 93 در تالار شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.

جلسه منتخبین محسنین دانشگاه در هفته تکریم با حضور دکتر ایزدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالجباری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر مسلمی فرد مدیر دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه و نمایندگان طرح تکریم دانشگاه روز 25 تیرماه 93 در تالار شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر مسلمی فرد ضمن عرض خیرمقدم مقدماتی از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دانشگاه را مطرح و بر لزوم آموزش تکریم و مبانی علمی آن در دانشگاه تاکید کرده و گفت: آموزش تکریم ارباب رجوع از دو سال گذشته در قالب بحث های پودمانی در دانشگاه آغاز شده است اما تبدیل این آموزشها به عمل موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه ویژه مدیران مجموعه ها قرار گیرد.

سخنران بعدی جلسه حجت الاسلام والمسلمین عبدالجباری مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بود که با مهم دانستن این موضوع در دین اسلام به بحث هایی درخصوص تکریم ارباب رجوع پرداختند. وی گفت: محسنین کسانی هستند که خداوند آنها را دوست دارد و امیدوارم همگی ما جزو محسنین و متقین باشیم و تقوی را در اعمال و رفتار خود همواره مدنظر قرار دهیم. ایشان همچنین از نمایندگان طرح محسنین خواست نسبت به انتقال دانسته ها و تجربیات خود به دیگران و آموزش و تربیت دیگران تلاش کنند تا باقیات صالحات از خود برجای بگذارند.

در ادامه جلسه دکتر ایزدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در شب های قدر،با اشاره به اهمیت کرامت انسان در دین مبین اسلام و از منظر قرآن اشاره نمود و تاکید کرد قدر و حقوق انسانها بخصوص مراجعین به مراکز درمانی بهداشتی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

از آنجایی که بیشتر مراجعین این دانشگاه بخصوص در مراکز درمانی، افراد دردمند می باشد باید سعی کنیم مرحمی برای دل مردم باشیم و از غم و درد آنها بکاهیم.

دکتر ایزدی همچنین از اجرای طرح تحول نظام سلامت که بخوبی توانسته است بار عظیمی از مشکلات و دغدغه های بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و بیمارستانها را کاهش دهد ابراز خرسندی نمود و افزود امیدواریم با اجرای تمامی مراحل این طرح در نظام سلامت جامعه این روند همچنان ادامه داشته باشد و رضایت مردم را جلب نماییم.

وی همچنین با تاکید به امر آموزش در مراکز و واحدهای تابعه افزود: باید آموزش های حرفه ای و مهارتی برای پرسنل دانشگاه در زمینه تکریم مردم، در کلیه واحدها بویژه در مراکز درمانی که از وضعیت حساسی برخوردار است صورت پذیرد تا با آموزش های لازم در حرفه خود بتوانند بنحو احسن با مراجعین برخورد نمایند و در رفع نیازها و مشکلات آنها موثر واقع شوند.

جلسه با اهدای لوح و هدیه ای به منتخبین طرح محسنین پایان یافت.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 11969
کلید واژه
تنظیمات قالب