×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/04/29 - 15:58
  • بازدید : 2453
  • تعداد بازدید : 39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع:

جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با مدیران و مسؤولین سپاس برگزار شد

جلسه بررسی اجرای سپاس (سامانه پرونده الکترونیکی سلامت) در دانشگاه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مدیران و مسؤولین مراکز بهداشتی درمانی و رابطین سپاس بیمارستانها در روز 29 تیرماه 1393 در تالار شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.

جلسه بررسی اجرای سپاس (سامانه پرونده الکترونیکی سلامت) در دانشگاه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مدیران و مسؤولین مراکز بهداشتی درمانی و رابطین سپاس بیمارستانها در روز 29 تیرماه 1393 در تالار شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.

دکتر ایزدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات دانشگاهیان در ماه رمضان و بهره گیری از برکات و فضایل شبهای قدر و با تقدیر از مدیران مراکز و مسؤولین سپاس شرکت کننده در جلسه و از همکاریهایی که در جهت اجرای این سامانه انجام داده اند تشکر نموده و گفت: سپاس (سامانه پرونده الکترونیکی سلامت ایران)، به منظور یکپارچه سازی اطلاعات سلامت شهروندان در سطح کشور توسط مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت تعریف شده و باید تلاش کنیم با اجرای صحیح سیستم سپاس که موجب یکپارچه سازی اطلاعات سلامت می شود خدمت بهتر بهداشتی، درمانی را فراهم نماییم.

وی وارد کردن اطلاعات از سیستم اطلاعات بیمارستانی HISبه سیستم سپاس را به منظور دریافت کامل سهم یارانه دولت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را موضوع مهمی برشمرد و توجه به این موضوع را با دقت بیشتری از مسؤولین خواستار شد. معاون توسعه مدیریت و منابع افزود: باید بتوانیم با ورود کردن صحیح اطلاعات در سامانه سپاس و دقت بیشتر در این امر از بروز هرگونه خطا و اشتباهی جلوگیری کنیم و اطلاعت دقیقی به وزارت بهداشت ارائه نماییم.

دکتر ایزدی همچنین به پاره ای از مشکلات و نواقصی که در این سیستم وجود دارد اشاره نمود و گفت: شرکت طرف قرارداد این سامانه در تلاش است تا ایرادات و نواقص موجود را هرچه سریعتر رفع نماید.

در ادامه جلسه دکتر کاظمی مشاور ITو HISبعنوان سخنرانی بعدی به مقایسه اطلاعات موجود در HISبیمارستانی با پرونده های موجود در سپاس وزارتخانه پرداخت و توضیحاتی در این خصوص ارائه نمود و گفت: می توان بطور لحظه ای گزارش وضعیت پرونده های ارسالی توسط مراکز بهداشتی درمانی را از سایت sepas.sbmu.ac.ir مشاهده کرد و از میزان پیشرفت مراکز در ارسال اطلاعات بیمارستانی به وزارت متبوعه مطلع شد. وی همچنین از نحوه فعالیت بیشتر مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه ابراز خرسندی نمود و گفت امیدواریم با اجرای دقیق و صحیح و همچنین بموقع این سیستم از مزایای حاصل از این طرح در کشور برخوردار شویم و خدمات ارزنده ای را در این خصوص ارائه نماییم.

دکتر عباسی مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز با قدردانی از زحمات همکاران در اجرای این سامانه افزود: با توجه به آمار ارائه شده از سوی مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه شاهد آن هستیم که این کار شدنی است و می توانیم هر چه بهتر در این زمینه فعالیت نماییم و امیدورایم با یاری شما عزیزان مشکلات موجود در اجرای سامانه سپاس را هموارتر نموده و با تلاش و دقت بیشتر در ارسال اطلاعات صحیح بیمارستانی به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سطح بهتری در وزارت متبوعه قرار بگیریم.

در ادامه جلسه مدیران و نمایندگان سپاس دانشگاه به گفتگو درخصوص روند اجرای سامانه سپاس و مشکلاتی که وجود دارد پرداختند و راهنمایی هایی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و همچنین مهندسین سیستم سپاس ارائه گردید و به مشکلات آنها پاسخ های لازم داده شد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 12020
کلید واژه
تنظیمات قالب