×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/12/13 - 11:43
  • بازدید : 192
  • تعداد بازدید : 70
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری:

میزخدمت با حضور رییس دانشگاه افتتاح شد.

میز خدمت با حضور رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان با هدف تکریم حقوق شهروندان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افتتاح شد.

میز خدمت با حضور رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان با هدف تکریم حقوق شهروندان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی شنبه نهم اسفندماه در مراسم افتتاح میز خدمت دانشگاه اظهار کرد: ارایه خدمات بهنگام، سریع و سهل به ارباب رجوع یکی از اصلی ترین اهداف و راهبردهای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

وی با تاکید براین که مکانیزه و هوشمند شدن فرآیندها ضمن مجهز شدن دانشگاه به میز خدمت می تواند زیرساخت های مدیریت بهتر و ارتقای رضایت مشتریان را فراهم کند افزود: استفاده از این بخش با هدف تسریع در امور جاری، پاسخگویی بهینه و در سریعترین زمان ممکن و کاهش ترددهای غیرضرور بسیار حائز اهمیت است.  

   

ییس دانشگاه به حداقل رسیدن حضور افراد و افزایش رضایت حداکثری صاحبان فرآیند را از مهمترین اهداف مجهز شدن دانشگاه به میز خدمت دانست و گسترش و تکمیل فازهای محتلف پروژه خدمات الکترونیک را خواستار شد.

سیدجواد امامی زاده مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز در مراسم افتتاح میزخدمت دانشگاه اظهار داشت: میز خدمت با هدف ارایه خدمات غیرحضوری و تکریم ارباب رجوع  راه اندازی می شود.

وی یکی دیگر از مهمترین کارکردهای مجهز شدن دانشگاه به میز خدمت را کاهش ترددها دانست و گفت: این مرکز که مجهز به  ۱۶میز پاسخگویی است، به میزان قابل توجهی  تردد غیرضروری درساختمانهای ستادی دانشگاه را کاهش خواهد داد.

   

 مهندس امامی زاده گفت: ارباب رجوع به محض مراجعه به مرکز میز خدمت تمامی خدمات مورد نیاز را در سریعترین زمان ممکن از طریق سامانه های الکترونیکی و دستگاه های ارتباطی هوشمند دریافت خواهد کرد.

پیگیری نامه ها، مکاتبات و امور جاری از دیگر مزایای راه اندازی مرکز میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است که  مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه به آن اشاره کرد و افزود: این مرکز امکان ارایه خدمات توسط معاونت ها و مراکز مختلف دانشگاه را به مراجعان در بالاترین سطح کیفی محقق خواهد کرد.

   

وی با اشاره به این که کاهش هزینه ها و اختصاص امتیاز پاسخگویی اجتماعی یکی دیگر از اهداف تجهیز دانشگاه به میز خدمت است یادآور شد: تکریم ارباب رجوع و چابک سازی سیستم ارایه خدمت به دانشجویان، کارکنان، اعضای هیئت علمی از مهمترین مزایای مجهز شدن دانشگاه به میز خدمت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی میز خدمت امروز نهم اسفندماه با حضور رییس دانشگاه، معاون آموزشی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، معاون دانشجویی و فرهنگی  و جمعی از مسئولان دانشگاه با شعار میزخدمت تحقق و ارزش آفرینی حقوق شهروندان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افتتاح شد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102604
کلید واژه
تنظیمات قالب